VoetbalPrimeur Forum

Ga terug   VoetbalPrimeur Forum > Internationaal voetbal > Interland voetbal

Antwoord
Discussietools Weergave
Ongelezen 16 November 2008, 02:56   #1
Liverpoolrulezzz
King Kenny is back!

Liverpoolrulezzz's schermafbeelding

Leeftijd: 19

Favoriete club(s): Liverpool, Valencia, Celtic, Willem II
Favoriete speler(s): Silva, Gerrard, Villa, Mata, Agüero, Canales, D. Milito

VPF Cash: 64494
Standaard Nationale elftallen topic

De titel zegt het al, bespreek hier alles over de nationale elftallen. Nederland niet (en Duitsland ook niet), die heeft/hebben al een eigen topic.

Citaat:
Beckham en Owen niet; Mancienne wel in selectie Engeland

Home > Nieuws > Overige sportnieuws > wkvoetbal

- Datum: 15-nov-2008 22:56

David Beckham is niet opgeroepen voor de oefeninterland van Engeland tegen Duitsland van komende woensdag. De 33-jarige middenvelder speelde op 26 oktober zijn laatste wedstrijd voor Los Angeles Galaxy. Bondscoach Fabio Capello (foto) gaf al herhaaldelijk aan dat hij alleen spelers kiest die regelmatig in actie komen, reden waarom Beckham in de wintermaanden op huurbasis uitkomt voor AC Milan.

Revelatie in de selectie is Michael Mancienne. Chelsea heeft de twintigjarige verdediger dit seizoen gestald bij Wolverhampton Wanderers, de koploper in de Championship. Ondanks blessures van Emile Heskey en Wayne Rooney is Michael Owen andermaal niet opgenomen in het keurkorps. (MA)
Bron: Sportweek
Typisch iets voor het Engelse voetbal om Mancienne van Wolverhampton Wanderers op te roepen. Op dit moment zijn er nog weinig Engelsen in de eigen nationale competitie. Met de keepers was het al een probleem, maar over een aantal is dat ook met de verdedigers en misschien ook wel met de aanvallers. Wat al zovaak gezegd is, er breken geen Engelse talenten meer door. Dan zie je nu het resultaat.

Ongelezen 16 November 2008, 11:32   #2
Balderas
De bolle van Zwolle.

Balderas's schermafbeelding

Leeftijd: 31

Favoriete club(s): Fc Zwolle
Favoriete speler(s): Eric Botteghin, Arne Slot, Diederik Boer, Daryll Lachman, Joey van den Bergh, Furdjel Narsingh, Bram van Polen, Bart van Hintum en Ruud ter Heide..

Thanked 3.218 Times in 1.369 Posts

VPF Cash: 377292
Standaard

Dit dus echt de schuld van de Engelsen zelf! Ik heb het al eens vaker gezegd, maar met al die miljoenen inversteerders die direct resultaat willen, vergeten ze de jeugdopleiding. Al het geld word in het aantrekken van veel te dure spelers gestoken, met de hoop dat ze aan het eind van het seizoen een prijs hebben kunnen pakken. Laat ze toch eens goed inestreren in hun jeugdopleiding, als dit zo doorgaat zie jet Engelse nationale team niet meer op een eindronde.
Ongelezen 16 November 2008, 14:12   #3
Balderas
De bolle van Zwolle.

Favoriete speler(s): Eric Botteghin, Arne Slot, Diederik Boer, Daryll Lachman, Joey van den Bergh, Furdjel Narsingh, Bram van Polen, Bart van Hintum en Ruud ter Heide..

Standaard

nu heb je het vooral over Chelsea, Liverpool en Arsenal. Maar wat proberen bijna alle ander premier league clubs? "grote" namen aantrekken met de hoop op een snle effect wat zich om zal zetten in prijzen. En zoals Chelsea het doet met jonge spelers van de hele wereld aantrekken werkt ook voor geen meter. Welke speler is nu bij Chelsea van de eigen jeugd doorgebroken? Niemand omdat ze jongen de tijd niet gunnen, ze kopen nu alsnog spelers i.p.v een jeugdspeler over te hevelen.

Die Mancienne bijvoorbeeld waarom speelt hij niet gewoon bij Chelsea? Waarom trekken ze dan toch weer wat verdedigers aan? Volgend seizoen zou deze jongen dan misschien bij Chelsea mogen blijven, wat weer ten koste zal gaan van een van de spelers die de laatste jaren zijn aangekocht.
Ongelezen 16 November 2008, 18:54   #4
Adriaanse
Binnenbaan of buitenbaan??

Adriaanse's schermafbeelding

Leeftijd: 22

Favoriete club(s): NEC, Tottenham en HSV
Favoriete speler(s): Makaay, Emanuelson en Podolski

Thanked 1.650 Times in 572 Posts

VPF Cash: 86449
Standaard

Ik wil om te beginnen even zeggen dat er nog maar weinig Engelse talenten doorbreken inderdaad maar gisteren was er wel weer eentje. Danny Wellbeck debuteerde namelijk op 17 jarige leeftijd voor Manchester United en hij wist ook meteen de 5-0 te scoren.

Het verrast mij overigens wel dat Michael Owen niet opgeroepen wordt. Hij mag het dan wel niet zo goed doen maar je moet toch iets als jongens als Rooney en Heskey ook al geblesseerd zijn die doorgaans toch dé basisspelers zijn. Dat Mancienne opgeroepen is overigens verrast mij ook helemaal niets omdat er in de Premier League spelers rondlopen die niet goed genoeg zijn voor het Engels nationale elftal. Echter vind ik wel dat Jonathan Woodgate bijv. die ook een Engelsman is gewoon opgeroepen had mogen worden hoor. Of is die opgeroepen? Dan moet je toch al gauw een aantal niveau's lager gaan kijken ja.
Adriaanse is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 20 November 2008, 16:27   #5
Jonathan
GUIDETTI WOOH!!

Jonathan's schermafbeelding

Leeftijd: 16

Favoriete club(s): Feyenoord
Favoriete speler(s): John Guidetti, Otman Bakkal en Jerson Cabral!

VPF Cash: 5000
Standaard

Citaat:
Het leek allemaal koek en ei tussen Guus Hiddink en de Russische voetbalbond, maar bondsvoorzitter Sergei Kapkov slaakt donderdag in de krant Sovetski Sport een noodkreet. “Als Guus niet snel zijn beloofde salaris ontvangt, dan zal hij opstappen”, aldus de preses. De Russische bond is afhankelijk van externe financiers om de salarissen van Hiddink en zijn assistenten op te hoesten, maar de financiële crisis laat ook in de voormalige Sovjet-Unie en bij haar rijke oliemagnaten sporen na. Roman Abramovich, eigenaar van Chelsea en één van de grote geldschieters van de nationale voetbalacademie, is één van de kredietverstrekkers.

”Als Guus niet snel zijn beloofde salaris ontvangt, dan zal hij opstappen”, zegt Kapkov in het dagblad. “We zijn helaas in de situatie dat we iedere maand op zoek moeten naar financiers om Hiddink’s salaris te betalen. Het is simpel: als hij niks meer krijgt, als zijn salaris niet meer gewaarborgd is, dan is er een reële kans dat hij er genoeg van krijgt, zijn spullen pakt en vertrekt. Het zou ons voor schut zetten tegenover de gehele wereld.”

De oud-coach van onder meer PSV en Real Madrid liet zelf afgelopen zaterdag weten dat Abramovich hem de toezegging heeft gedaan dat hij en zijn stafleden binnen afzienbare tijd hun geld zullen ontvangen. Daarbij liet de Achterhoeker tevens weten dat ‘geld niet het belangrijkste is’ en dat hij Rusland voorlopig nog niet wil verlaten. Wel zat hij in over de bonussen die zijn assistenten toegezegd waren nadat de nationale ploeg zich bij de beste vier landen schaarde op het afgelopen EK in Oostenrijk en Zwitserland.

”Abramovich heeft Guus inderdaad gebeld,” bevestigt Kapkov. “Het komt nu op het volgende neer: als de Russische bond niet kan voldoen aan de financiële voorwaarden met betrekking tot Guus’ salaris, dan zal Abramovich het op zich nemen.” Dat zou volgens Kapkov echter een uitstel van executie betekenen, aangezien ook de steenrijke zakenman op den duur terug betaald wil worden.

Hiddink heeft nog een contract tot 2010 in Oost-Europa, en ondanks felle kritiek op de beslissing van de bond om een buitenlander aan te stellen als bondscoach, lijkt Tsaar Guus inmiddels de harten van de Russen veroverd te hebben. Afgelopen zomer, na de 3-1 overwinning op het Nederlands elftal in de kwartfinale van het EK, noemden zelfs vele Russische paren als eerbetoon hun pasgeboren baby’s naar de nuchtere Gelderlander

Door de kredietcrises kunnen ze zijn salaris niet meer ophoesten. Hebben ze in die Russiscche bond geen geld... Hoop niet dat Guus weggaat want hij zit daar prima. Maar dat moet wel normaal gaan natuurlijk.
Ongelezen 20 November 2008, 20:00   #6
RudeZ
110% anti-Joris

RudeZ's schermafbeelding

Leeftijd: 23

Favoriete club(s): Barcelona, Ajax
Favoriete speler(s): Redondo, Bergkamp, Overmars, Messi, Fàbregas, Xávi, Iniesta, Alexis, Busquets

Thanked 5.685 Times in 2.871 Posts

VPF Cash: 0
Standaard

En wij moeten geloven dat de kredietcrisis zoveel invloed heeft op de Russische maffia... eh... voetbalbond, dat ze Hiddink niet kunnen betalen?
Ongelezen 20 November 2008, 21:34   #7
Ballack
Spielführer

Ballack's schermafbeelding

Thanked 3.860 Times in 1.378 Posts

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudeZ Bekijk bericht
En wij moeten geloven dat de kredietcrisis zoveel invloed heeft op de Russische maffia... eh... voetbalbond, dat ze Hiddink niet kunnen betalen?
Inderdaad. Wat verdient die vent wel niet als ze zijn salaris niet kunnen betalen? Beetje stemmingmakerij zulke uitspraken volgens mij.
Ballack is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 27 December 2008, 14:57   #8
Jonathan
GUIDETTI WOOH!!

Jonathan's schermafbeelding

Leeftijd: 16

Favoriete club(s): Feyenoord
Favoriete speler(s): John Guidetti, Otman Bakkal en Jerson Cabral!

Standaard

Citaat:
De buitenwacht krijgt momenteel weinig mee van de voetbaltalenten van Ismail Aissati, maar dat betekent niet dat hij de gemoederen niet bezig houdt. De Ajacied staat namelijk op het punt de keuze te maken om voor Marokko uit te komen.
Dat schrijft de Marokkaanse krant Aujourd'hui. Een bron binnen de voetbalbond van het Afrikaanse land zou dat het dagblad hebben laten weten, zo wordt geschreven.

De middenvelder, die deze zomer werd getransfereerd van PSV naar Ajax, zou de Marokkaanse voetbalbond hebben ingefluisterd voor Marokko te willen kiezen en het Nederlands elftal links te laten liggen. De rol van de familie van de spelmaker is daarbij van doorslaggevend belang geweest.

Eén dezer dagen zal Driss Lakhal, vertegenwoordiger van de voetbalbond van Marokko, naar Europa reizen om de procedures te starten voor de binding van Aissati aan de Leeuwen van de Atlas

Van mij mag hij naar het MArokaanse elftal we hebben hem roch niet nodig...
Ongelezen 27 December 2008, 16:39   #9
Balderas
De bolle van Zwolle.

Standaard

Goed bezig die Aissati! Wat valt mij dat gastje tegen zeg, dat hij vor Marroko kiest prima heb ik geen problemen meer, maar als je nu al een jaar niet heb kunnen voetballen waarvan een half jaar door een blessure, moet je in mijn ogen niet met zulke uitspraken aan komen zetten. Zorg er eerst maar eens voor dat je en fit word en aan voetballen toe komt.
Ongelezen 27 December 2008, 16:41   #10
RudeZ
110% anti-Joris

RudeZ's schermafbeelding

Leeftijd: 23

Favoriete club(s): Barcelona, Ajax
Favoriete speler(s): Redondo, Bergkamp, Overmars, Messi, Fàbregas, Xávi, Iniesta, Alexis, Busquets

Thanked 5.685 Times in 2.871 Posts

VPF Cash: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balderas Bekijk bericht
Goed bezig die Aissati! Wat valt mij dat gastje tegen zeg, dat hij vor Marroko kiest prima heb ik geen problemen meer, maar als je nu al een jaar niet heb kunnen voetballen waarvan een half jaar door een blessure, moet je in mijn ogen niet met zulke uitspraken aan komen zetten. Zorg er eerst maar eens voor dat je en fit word en aan voetballen toe komt.
Welke uitspraken?
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten