PDA

View Full Version : Toto

JasperHu
20 September 2007, 15:59
Sindskort weer helemaal into de toto!Lang niet meer gedaan, maar nu er weer druk mee bezig!
Gisteren pech doordat Inter verloor, bij een gelijkspel 55 eurie kunnen winnen.
Heb nog wel een toto 13 staan, waar ik met 1 rijtje nog geen fout heb.

Voor vandaag verder 2 mooie blaadjes; Winst Fiorentina, Toulouse, Anderlecht, Sampdoria en Az..10 euro ingezet, bij winst krijg ik 92.30 terug!

Verder ook winst Ajax, Twente, Heerenveen en Nurnberg en Brann ook 10 ingezet en kan 340.50 winnen:)..

Verder nog een paar toto scores op winst voor Twente.

Nog meer toto liefhebbers hier?

Joris Bergkamp
20 September 2007, 20:56
Ik heb een account op Unibet en zet daar geregeld geld in. Vooral live wedden is erg leuk. Je kan dan tijdens de wedstrijd geld inzetten en opnemen.

Tuup
20 September 2007, 21:03
Moet ook nog maar eens naar de sigarenboer gaan voor die lijstjes in te vullen.

Joris Bergkamp
20 September 2007, 21:27
Vandaag al weer 20 Euro gewonnen, maar ik stond 25 verlies dus dat mag ook wel.

JasperHu
22 September 2007, 11:09
Ik heb een account op Unibet en zet daar geregeld geld in. Vooral live wedden is erg leuk. Je kan dan tijdens de wedstrijd geld inzetten en opnemen.

Is wel grappig idd!Is ook gewoon een groot voordeel dat je daar op 1 wedstrijd mag inzetten.Bij toto minimaal 3..

Het is verder niet wat deze week, hopen op een goed weekend, genoeg mooie quoteringen met al die topwedstrijden!

Joost-AFCA
22 September 2007, 15:52
Zeker een mooi weekend, maar uiterst Lastig! Laatste weken weer wat meer gedaan! Maar steeds net 1 fout waardoor het geld uitbleef.. Interlands blijven overigens mijn voorkeur houden! vraagje aan Jasper: Hoe doe jij precies met toto-13? Ik had laatst samen met een vriend selectie .. maar omdat in de winkel een fout gaf deed ie het niet.. waardoor flinke prijs ons is ontlopen!

JasperHu
2 October 2007, 17:50
Zeker een mooi weekend, maar uiterst Lastig! Laatste weken weer wat meer gedaan! Maar steeds net 1 fout waardoor het geld uitbleef.. Interlands blijven overigens mijn voorkeur houden! vraagje aan Jasper: Hoe doe jij precies met toto-13? Ik had laatst samen met een vriend selectie .. maar omdat in de winkel een fout gaf deed ie het niet.. waardoor flinke prijs ons is ontlopen!

In principe is dat toch heel makkelijk, je vult bij 13 wedstrijden een 1,2,3 in en dan 2 kolommen voor een euro..Vergeet niet rechtsbovenin aan te vinken als je door de week wil spelen, of in het weekend.
Zoals nu is er ook een toto 13 programma..Anders moet je het die man even vragen, die weet het meestal wel.
Interlands vind ik persoonlijk lastig, speel dan ook niet echt..

Voor vanavond weer (te) veel ingezet;

Winst; Barca/Cska/Lyon/Manchester..€15 ingezet en kan €86.50 winnen.
2e blaadje; Winst; Arsenal/Barca/Inter/Sevilla/Sporting; kan 94,20 winnen

Verder hopen dat Inter met 1-0/2-0 wint(als Psv wint ben ik ook blij hoor),
levert mij 35/30 euro op..

Forzaemmen
2 October 2007, 17:56
Toto is wel leuk idd. Speel ook weleens mee, maar altijd 1tje die dan net weer gelijkspelen. Jasper, succes vanavond!

Joris Bergkamp
2 October 2007, 18:02
Ik heb voor vanavond 1 euro op Slavia Praag gedaan tegen Sevilla, ga er niet vanuit dat ze winnen maar anders win ik toch mooi 12 euro. Ik heb ook nog op Chelsea en Sporting ingezet. Ik ben sowieso van de risicowedstrijden, als ik inzet wil ik eigenlijk minstens verdubbelen. Vind ze wel vrij lastig te voorspellen ga vanavond denk ik nog wat live doen en donderdag sowieso weer UEFA Cup. Ik ga nu denk ik nog een paar euro inzetten op wat gecombineerde wedstrijden.

Joris Bergkamp
2 October 2007, 22:53
Veel geld verdient Jasper :klap:

Ik zelf ook wel wat maar lang niet zoveel als jij, gefeliciteerd.

JasperHu
3 October 2007, 01:06
Heerlijk idd..Bedankt v.Persie:)..Daar was ik het meest bang voor..
Morgen maar weer wat inzetten:D

JasperHu
3 October 2007, 13:37
Net mijn geld opgehaald; 124,20..Lekker bedragje.
Gelijk maar wat nieuwe blaadjes ingezet;
Winst Real, Liverpool, Valencia..10 ingezet kan 52.50 winnen.
Winst Real, Milan, Porto en schalke gelijkspel 10 ingezet kan 282,30 opleveren..Die zou leuk zijn:)

Verder toto score; Real wint met 0-2,0-3 en ik krijg er 35/67,50 voor terug.
Liverpool moet met 2-0/3-0 winnen en ik win 30/32.50

Wel weer 40 ingezet, misschien een beetje teveel:p

Joris Bergkamp
3 October 2007, 15:54
Ik kom zelf weer in de buurt van mijn startbedrag en hoop dat vanavond iig te halen en hopelijk voor het eerst weer winst kom te staan. Wel weinig zekerheden vanavond, ik ben er niet zeker van dat Real Madrid gaat winnen en ook ploegen als Chelsea en AC Milan zijn niet echt in vorm, lastig dus.

JasperHu
4 October 2007, 11:58
Nou gisteren was het eigenlijk niet te voorspellen, wat jij Joris?

Joris Bergkamp
4 October 2007, 15:30
Gewonnen met Chelsea, 10 euro en met Sjaktar Donetsk 5 euro en niks fout ingezet. Toch wel wat gewonnen dus, Donetsk had ik in de rust ingezet op een overwinning. Vanavond veel live wedden denk ik, heb ik vorige keer best wat mee gewonnen. En ik zet in op Zenith St Petersburg, lopen goed in Rusland en spelen nu uit tegen Standard Luik. Je krijgt 3.1 keer uitbetaald hoop alleen wel dat ze hun best doen aangezien ze vorige keer met 3-0 hebben gewonnen.

Joris Bergkamp
6 October 2007, 22:53
Ik had vandaag weer een fijne; Ik zette in de rust van Inter - Napoli 2 euro in dat Napoli de tweede helft zou winnen kreeg je 8 keer uitbetaald. Nu dus 14 euro gewonnen door 2 in te zetten. Dat is echt het relaxte van live wedden :)

JasperHu
7 October 2007, 13:31
netjes, dat live wedden staat mij opzich ook wel aan:)

Joris Bergkamp
7 October 2007, 13:32
Mij ook, ik zet een minuut voor de goal van Sunderland in dat Sunderland met minder dan 4 goals verschil wint. Kreeg je 1.9 keer uitbetaald, heb 6 euro ingezet. Nu maar hopen dat Arsenal niet nog minstens 3 keer scoort.

Tuup
7 October 2007, 13:41
Mij ook, ik zet een minuut voor de goal van Sunderland in dat Sunderland met minder dan 4 goals verschil wint. Kreeg je 1.9 keer uitbetaald, heb 6 euro ingezet. Nu maar hopen dat Arsenal niet nog minstens 3 keer scoort.

Je zult wel Arsenal bedoelen bij die 2de keer Sunderland ;)

Tuup
16 October 2007, 13:28
Zo net even naar Sigarenboer geweest ff 2 kleine lijstjes ingevult met 3 wedstrijd per lijstje, inzet 5 euro.

Lijstje 1 = winst voor Kroatië, Schotland en Colombia, totaal te winnen bedrag is 24,55 euro

Lijstje 2 = winst voor Engeland, Noorwegen en Bulgarije, totaal te winnen 26,35

Joost-AFCA
16 October 2007, 21:21
Succes ;) Toch altijd lekker 50euro extra in de pockett!

Ik moet ook maar weer eens wat gaan invullen, maar laatste tijd wilde het niet echt:(

Tuup
17 October 2007, 04:44
Inderdaad, ik neem niet teveel risico om meerdere wedstrijden in te vullen, vind het wel goed zo. En Kroatië heeft zijn oefenwedstrijd tegen Slowakije al met 3-0 weten te winnen.

UtregmeCluppie
17 October 2007, 19:02
Jammer Tuup, maar Engeland heeft al verloren.

Tuup
17 October 2007, 21:00
Jep en Schotland ook bij Georgië, koploper verliest bij de één na laatste uit de groep :S.

Joris Bergkamp
17 October 2007, 21:37
Schotland uit is wel heel anders dan Schotland thuis. Ik heb 5 euro op Tsjechië die nu voor staan tegen Duitsland, krijg je best goed uitbetaald.

Tuup
17 October 2007, 22:09
Schotland uit is wel heel anders dan Schotland thuis. Ik heb 5 euro op Tsjechië die nu voor staan tegen Duitsland, krijg je best goed uitbetaald.

Volg je Schotland wel, die stonden voor deze wedstrijd aan kop in de groep met o.a. Frankrijk en Italië. Logisch dat je dan verwacht dat ze bij Georgië winnen.

Joris Bergkamp
17 October 2007, 23:37
Volg je Schotland wel, die stonden voor deze wedstrijd aan kop in de groep met o.a. Frankrijk en Italië. Logisch dat je dan verwacht dat ze bij Georgië winnen.

Jazeker, maar dat neemt niet weg dat Schotland met een geweldig thuispubliek een heel ander Schotland is dan Schotland uit in Oost-Europa. Wedstrijden als Frankrijk-Schotland zijn ook incidenten.

JasperHu
20 October 2007, 20:28
Voor vanavond weer veel ingezet;

Ajax Psv, feyenoord, Real en Barca...15 euro ingezet 53.40 kan ik winnen...

Winst Ajax,Genk, Westerlo, Lokeren, Sevilla en Inter...10 ingezet, 191,40 kan ik winnen..

Verder voor morgen nog wat en wat toto scores maar dan moeten Feyenoord en Ajax nog flink gaan scoren!!

Tussenstande in het tussenstandtopic bitte, Tuup!

JasperHu
21 October 2007, 12:12
Sorry Tuup, niet aan gedacht.

Gisteren maar weer vergeten op naar vanmiddag, heb nog wel wat leuke briefjes liggen;

Als Heerenveen wint verdien ik zowieso al 72,50(ook Psv en Espanyol stonden hier op)..

Verder winst Twente, Roda en Sampdoria voor 75 euro
Winst Nac, Fiorentina, West ham en Getafe..Dit is goed voor 44 euro.
Winst Olympique, Anderlecht en Atl.Madrid voor 44 euro..

Verder is winst voor Twente goed voor mijn toto score waarschijnlijk.
Hoop toch dat ik iets win, anders te veel ingezet:p

Joris Bergkamp
2 November 2007, 17:41
Ik heb ook een lijstje voor dit weekend:

Als Liverpool, Feyenoord, Inter en Leeds winnen win ik 100 euro waar ik 5 heb ingezet.

JasperHu
3 November 2007, 16:55
Opzich zeker leuk, maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat Inter en Liverpool winnen.

Ik heb ook weer veel toto's staan voor dit weekend, vooral winstpartijen van Twente, Psv, Groningen en Everton zijn belangrijk, die heb ik op meerdere blaadjes staan..

Ook verwacht ik een dikke overwinning van Az vanavond, dan kan ik ook flink cashen!

JasperHu
4 November 2007, 15:52
Ik sta er supergoed voor, ik heb nog 1 doelpunt nodig!!

Komt dat doelpunt pak ik in totaal 215 euro..Dus het is hopen op dat ene ploegje!!

Joris Bergkamp
4 November 2007, 15:59
Groningen is dat ene ploegje?

JasperHu
4 November 2007, 16:02
Kan ik niet zeggen he, anders verraad ik de tussenstanden;)..

Joris Bergkamp
4 November 2007, 16:35
Palermo nog eentje scoren en ik win 40 euro.

JasperHu
4 November 2007, 18:33
En?

Wel wat gewonnen, in totaal 55 ingezet, en 87.50 gewonnen, maar dit weekend zat er veel maar dan ook veel meer in!

Joris Bergkamp
4 November 2007, 18:37
Nee 3-3 uiteindelijk, ben gelijk maar gestopt met Unibet. Heb met weddenschappen en poker daar in een maand ofzo slechts 30 euro gewonnen. Ga nu een account aanmaken op een andere pokersite en voetbalweddenschappen via een vriend doen.

JasperHu
4 November 2007, 18:41
Ga anders gewoon naar toto.nl...Is oud en vertrouwd, en toch wel een leuk systeem...

Joris Bergkamp
8 November 2007, 23:44
Ik heb weer 2 lijstjes van 5 euro voor dit weekend.

1: Ajax, Atletico Madrid, Bayern Muchen en Austria Wien. Winnen ze allemaal dan win ik 82,5 euro

2: AZ, Villarreal, HSV en Manchester City. Winnen zij allemaal dan win ik 275 euro lage kans maar de uitkering is er naar. Ze spelen allemaal wedstrijden tegen ongeveer gelijkwaardige ploegen dus ik heb erg veel geluk nodig.

JasperHu
9 November 2007, 10:59
De toto is kloto!Laatste tijd gaat het niet best, dit weekend maar eens verandering in brengen..!

JasperHu
15 February 2008, 17:37
Sinds lange tijd maar weer eens toto ingezet, dit maal toto score op Ajax-Sparta.5euro op 4-0, 5-0, 6-0 en 7-0..Kan leuk cashen als er vanavond veel doelpunten vallen!

Liverpoolrulezzz
15 February 2008, 17:41
Kan altijd ja, maar Ajax is een ploeg die bijna altijd een tegendoelpunt krijgt en vooral tegen wat laageklasseerde ploegen. Maar je weet het maar nooit en ik hoop ook zeker dat Ajax met een nulletje of vier wint, wat ik trouwens niet verwacht, maar dat is een ander verhaal.

JasperHu
15 February 2008, 17:45
Ik zie Sparta niet snel scoren in de Arena.Ajax zal ook gebrand zijn op een goed resultaat, na de verliesbeurt tegen Roda..

Verder moet je wel zulke uitslagen invullen als je er wat mee wil verdienen;)

JasperHu
20 February 2008, 23:53
Tevez bedankt!

Dacht ik even leuk 100 euro te winnen...

JasperHu
11 June 2010, 17:03
Kick! Heb toto ingezet voor het WK, op de winnaar van het WK en de topscorer van het WK.

Heb 20 euro ingezet op Engeland en 20 op Spanje als Wk winnaar.Voor Engeland krijg ik bijna 145 euro terug, voor Spanje bijna 100!Heb ook een tientje ingezet op Rooney, Villa en Luis Fabiano als topscorer maar ik weet niet hoeveel ik daarvoor terugkrijg, zal wel rond de 50 euro zijn gok ik zo!

Nog meer mensen die toto spelen?

hellmond
11 June 2010, 17:21
Dit is de mijne:

Zuid Afrika - Mexico(1-0) 1 (dus gelijkspel mag ook)
Nederland - Denemarken 1
Italië - Paraguay 1
Brazilië - Noord Korea(0-1) 1
Spanje - Honduras (0-1)
Inzet: €3
Mogelijk winbedrag: €19,53

JasperHu
17 October 2010, 15:21
Aangezien ik je in een ander topic over de toto zag posten, op wie heb je ingezet M-Z?

Ik heb een tientje ingezet op Psv ( met 2 goals verschil ), Everton , Roda, Juve en Palermo! Kan 115 winnen!

Max-Zidane
17 October 2010, 15:42
Ik had er vandaag drie ingevuld (totale inleg: €9,-) en als ik één van die drie win heb ik al winst.
De eerste:
Cagliari - Inter 2 (die is dus al goed)
Everton - Liverpool 1 (huidige stand is goed)
Juventus - Lecce 1 (staat al 2-0, dus komt ook wel goed)

Inleg €2,- en ik zou €10,16 krijgen.

De tweede:
Dundee - Celtic 2 (zojuist een geweldige vreugde-uitbarsting gehad, omdat Celtic in blessuretijd de 1-2 maakte!)
Willem II - PSV 2 (staat goed)
Roda - Vitesse 1 (4-0, zit dus wel snor)
Groningen - Heerenveen 1 (staat goed)

Inleg €5,- en ik zou er €24,95 van maken.

De derde:
Catania - Napoli 2 (staat goed)
Sampdoria - Fiorentina 1 (staat 0-1 voor Fiorentina...)
Heracles - NEC 1

Inleg €2,- en ik zou er €22,60 van maken.

Die laatste wordt dus lastig, maar die is ook risicovol (daardoor wel hoge quotering). De eerste twee zien er tot nu toe prima uit ;)!

JasperHu
17 October 2010, 15:49
Nice hoor, ik ga ook lekker maar juich niet te vroeg, vrijdag alleen Cambuur verkeerd voor 160 euro, gisteren alleen Utrecht voor 65 euro :S

Max-Zidane
17 October 2010, 15:53
Gisteren deed Utrecht mij ook de das om. Ik had AZ, Ajax, Twente en ADO wel gewoon goed...
Vandaag lijkt het de goede kant op te gaan, maar altijd een slag om de arm houden!

JasperHu
17 October 2010, 15:54
Ja idd, Az had ik ook, Ajax, Twente, Ado, Milan, Barca, had meerder blaadjes en alles ging mis maar vandaag winnen maakt alles weer goed:D

Max-Zidane
17 October 2010, 16:24
De eerste twee zijn binnen!
Inter en Everton hebben al gewonnen en Juventus gaat een 3-0 voorsprong niet weggeven in 25 minuten: 10 euro erbij!
Celtic, PSV, Roda en Groningen hebben gewonnen, dus dat is 25 euro erbij!

Lekkere dag op deze manier ;)!

JasperHu
17 October 2010, 16:28
Mijne is ook zo goed als binnen, nice :D

Heb er nog 1 voor vanavond, Groningen, Heracles, City, Mallorca, Hoffenheim en Genk.3 ingezet, kan er 100 winnen maar 't is vrij gewaagd.

JasperHu
19 October 2010, 16:21
Succes Daan! Ik heb voor vanavond ook weer een blaadje, imo zijn er vrij makkelijk te voorspellen wedstrijden vanavond dus heb er iets meer dan normaal op ingezet. Winst voor Real, Ajax, As Roma, Arsenal en Bayern .. 40 euro op ingezet en kan 240 euro winnen, one taime!

JasperHu
19 October 2010, 16:23
Ja beetje overmoedig misschien maar aangezien ik lekker won dit weekend waag ik het erop ..

Had gisteren trouwens een hele zure, 20 euro single bet op Dordrecht via toto.nl .. 98e minuut scoort Kolder de 2-2 :S

JasperHu
19 October 2010, 16:31
Ja klopt, heb ook niet gek ingezet ofzo maar 40 euro is opzich wel veel :p 1e tototje was nog voor een rijksdaalder, nu 40 euro :p

Max-Zidane
19 October 2010, 17:07
Heb ook een toto'tje ingezet op Ajax, Roma, Bayern, Marseille en Real Madrid. Van €2,- naar bijna €15,- vind ik een prima quotering voor redelijk ''voorspelbare'' wedstrijden.

JasperHu
20 October 2010, 19:08
Nou gisteren ging dus niet zoals gepland maar de aanhouder wint! Voor vanavond de volgende blaadjes;

Single Bet; €10 op Twente, kan 22,50 winnen.€20,- op inter kan er 31 winnen.
Ook 10 euro op Barca ( 2 goals verschil ) Lyon en Inter kan er 40 winnen. Ook nog 10 op Inter, Twente, Schalke en Barca + 2 er daar kan ik er 160 winnen! Vanavond gaat het gebeuren ( hoop ik )

ADORick
6 November 2010, 18:59
Even een gokje gedaan vanwege de hele hoge quotering:

Ajax, PSV en Feyenoord gelijk, AZ winst: quotering wordt dan 146....dus daar heb ik een euro opstaan en dan hopen dat ik alle geluk van de wereld heb!

Oei DaanV. Verkeerde keuze jongen:).

JasperHu
6 November 2010, 21:40
Heb voor morgen wat op winst voor Feyenoord en Vitesse staan. Wat ik vanavond had ingezet ging alles fout.

Max-Zidane
14 November 2010, 23:06
Vandaag weer een toto gewonnen. Had ingezet op Anderlecht, Real Madrid, Benfica, Lyon en Porto. Heb 4,25x m'n inzet gewonnen, altijd lekker.

JasperHu
15 November 2010, 11:35
Waar de toto een tijdje terug fantastisch ging lukt nu niks meer.Dit weekend ook weer Twente, Everton, Mainz, Marseille en city verkeerd, laat dat nou net de wedstrijden zijn die op elk blaadje terug komen. Vorig wekeend idem dito. Wel 1 blaadje gewonnen zaterdag maar dat was minder dan mijn inleg :p